piątek, 4 marca 2016

Liebster Blog Award

Tak na początku chciałam zaznaczyć, że nigdy czegoś takiego nie robiłam! 
Chciałam wszystkim podziękować za nominacje i za komentarze bo strasznie się bałam, że już nikt nie czyta i zapomnieliście o moim blogu. 


Na początek pytania od
1. Jakie jest twoje największe marzenie? 
   Hmmm ... Takie z przyziemnych to spotkać moich idoli i pojechać chociaż raz na mecz reprezentacji :D
2. Spoglądasz w przyszłość i kogo widzisz? 
    Siebie i mojego męża siedzących na werandzie i popijających herbatę jako dziadkowie xD
3. Co lubisz w ludziach?
    Chyba to, że potrafią poprawić mi humor.
4. Największy autorytet? 
    Rodzice 
5. Skąd pomysł na bloga?
    Jechałam kiedyś samochodem i słuchałam muzyki i sam przyszedł xD
6. Co robisz kiedy nie piszesz?
    Zapewne gram w jakieś durne gry lub uczę się do matury 
7. Możesz zabrać ze sobą na bezludną wyspę 3 osoby w tym dwóch sportowców, kogo? 
   Noo to na pewno Kubiak! Facundo Conte i  Matthew Fox 
8. Co daje Ci motywację i przysłowiowego kopa, żeby wstać z łóżka i zacząć kolejny dzień?
    Nie wiem chyba budzik xD
9. Ulubiona książka?
   INTRUZ! Baardzo polecam ale nie oglądajcie filmu bo jest beznadziejny! No i cała saga Błękitnokrwistych też bardzo polecam! 
10. Wymarzona praca?
      Taka w której siedzę i nic nie robię a miliony wpływają na konto xD
11. Ideał sportowca?
     Odpowiedź zawarta w dwóch wyrazach - Michał Kubiak! 


Teraz
 1. Co Was uszczęśliwia? 
     Muzyka!
2. Masz 24h życia, co robisz?
    Dzwonię po przyjaciół i robimy ostatni melanż w życiu xD
3. Ulubiony gatunek filmu/książki?
    Nie wiem, czytam w sumie wszystko co mnie zaciekawi - fantasty, romanse, horrory. Jeśli chodzi o filmy to jest podobnie z wyjątkiem, że nienawidzę horrorów. 
4. Twój autorytet i dlaczego on?
    Mam kilku np. rodzice, Jared Leto, Michał Kubiak i nawet postacie z książek - może to dziwne ale tak jest, a dlaczego to nie wiem po prostu xD
5. Jaką masz pasję? Opisz ją w dwóch zdaniach
    Lubię pisać i to chyba tyle xD
6. Skąd czerpiecie pomysły na bloga?
   Zazwyczaj coś mi wpada wieczorem jak słucham muzyki.
7. Ulubiony klub i dlaczego?
   UWAGA! Nie oglądam sezonu klubowego i nie mam ulubionego klubu xD
8. Podaj trzy blogi, które Twoim zdaniem są najlepsze
   Wszystkie trzy autorstwa Marion. 
9. Ulubiony siatkarz?
    Kubiak
10. Ostatnio obejrzany film?
     Ostatnio oglądam tylko seriale - Teen Wolf, Supernatural, The Walking Dead i Zagubieni
11. Lubisz koty czy psy?
      Zawsze wydawało mi się że wolę koty ale ostatnio uświadomiłam sobie, że to jednak są psy! 


 
 1. Skąd wziął się pomysł na publikowanie blogów?
     Za dużo pomysłów było w mojej głowie i musiałam je spisać, a któregoś razu zobaczyłam, że niektórzy publikują swoje prace i też chciałam się nimi podzielić :D
2. Jaki jest Twój największy autorytet?
    Rodzice 
3. Najciekawsze opowiadanie, jakie przeczytałaś?
   Autorstwa Marion o  Mary King 
4. Którego z siatkarzy cenisz najbardziej i za co?
   Michała Kubiaka - za to że walczy do samego końca i pokazuje nam, że nigdy nie wolno się poddać
5. Książka, którą ostatnio przeczytałaś?
   Aktualnie czytam "Inny Świat" 
6. Lubisz jakiś sport po za siatkówką?
    Nie
7. Ulubiony film?
    Władca Pierścieni - mogłabym oglądać do końca życia, Harry Potter, Titanic
8. Dlaczego właśnie siatkówka?
    Dlaczego oddychasz? XD
9. Masz jakąś pasję? Jeśli tak, to jaką?
   Lubię pisać ale nie pod przymusem, jak mnie najdzie to mogłabym siedzieć i pisać cały dzień :D
10. Wolisz oglądać mecze ulubionego klubu czy reprezentacji?
     Nie mam ulubionego klubu więc zdecydowanie reprezentacji! :D
11. Lato czy zima?
     Jesień :D
Boooże chciałam Ci jeszcze baardzo podziękować za to co napisałaś o moim blogu, normalnie szczerzyłam się do monitora jak głupia! Dziękuję! 


 
1. Jakiej drużynie kibicujesz w Pluslidze, a może masz jakąś zagraniczną drużynę, której kibicujesz?
    Nie kibicuję żadnej.
2. Ile masz lat i czy masz rodzeństwo?
   20 lat i młodszą o dwa lata siostrę
3. Gdyby jutro miał być koniec świata jaką rzecz zrobiłabyś jako ostatnią w swoim życiu?
    Napiła się z przyjaciółmi :D
4. Istnieje taki mecz, którego nigdy nie zapomnisz?
    Finał MŚ i ten w Berlinie Polska-Niemcy
5. Ulubiony siatkarz i siatkarka?
   Siatkarz - Michał Kubiak. Siatkarki nie mam bo nie lubię żeńskiej ligi 
6. Kiedy zaczęłaś pisać i jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
    Jak już pisałam wyżej - za dużo pomysłów w głowie musiałam je spisać xD
7. Byłaś kiedyś na jakimś meczu siatkarskim?
   Tak ze szkoły był wyjazd na mecze Politechniki, trafiło mi się jak grali z Resovią i Skrą 
8. Gdybyś mogła spędzić dzień z jakimś sportowcem kogo byś wybrała i dlaczego?
   Michał Kubiak bo go uwielbiam! 
9. Kto według ciebie wygra Plusligę w tym sezonie?
   Nie oglądam i nie śledzę więc nie orientuję się 
10. Interesujesz się jakimś sportem oprócz siatkówki?
    Nie


 
 1.Twoje marzenie?
    Spotkać idoli 
 2.Ulubiony siatkarz?
    Michał Kubiak 
3. Najlepsze wspomnienie?
   Na tę chwilę nie mogę sobie przypomnieć ale jest ich sporo 
4.Czy grasz w siatkówkę?
   Na WF się liczy? XD
5.Ulubiony klub?
   Nie mam
6.Z kim jeśli byś mogła to chciała byś mieć trening klub i siatkarz
   Hmmm ... Skra? I Michał Kubiak :D
7.Czy byliście na jakimś meczu siatkówki?
   Tak! Politechnika - Resovia, Politechnika - Skra
8.Ulubiony zagraniczny siatkarz?
   Conte
9. Ulubiony zagraniczny klub?
   Nie mam
10. Ulubione sporty prócz siatkówki?  
   Nie mam 
11. Czy jesteś zadowolona z nominacj orza czy opd. szczerze?
    Jestem! Ale szczerze to nie chciało mi się tego robić ale mówię już odpowiem xD 

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za nominację, niestety ja nie mam kogo nominować bo ostatnio nie mam czasu na czytania czegokolwiek poza lekturami, z którymi swoją drogą jestem trochę do tyłu, ale noo ... jeszcze raz dzięki! :D  


1 komentarz:

  1. Cieszę się, że spodobało Ci się to, co napisałam o Twoim blogu, ale z czystym sercem mogę powiedzieć, że to sama prawda.

    OdpowiedzUsuń